Moj pinklec

četvrtak, 30.10.2014.

Oblaci zarumenjeni zbog Sulejmana od Bloga




Oblaci su se zarumenili od stida, ali ne i ti.
Pozivaš me u svoje krugove, među svoje prijateljice, u svoj harem.
Zar ti treba još jedan broj koji će ti tepati da si veličanstven, da si njena soul mate, da ti glumi muzu, da onako usput pogledaš taj broj i tim pogledom ljutiš ostale?
Ne zanimaju me tvoji krugovi, dvorske spačke onih koje zbog tebe gube srce, hiberniraju, ne žive ili lete do neba u uvjerenju da baš one te koje pokreću tebe, a ti čitav svijet.

Moji su prijatelji uz mene, bilo da ih vidim i čujem svaki dan, ili povremeno, ali oni nisu pitali.
Stvorili su krug prijateljstva, ne da bi primali, već davali, davali svoju čistu ljubav, istinu, vjeru, snagu, sebe.
Njima ne treba ispisivati po zidu, kriknuti, oni čitaju iz mog srca i mojih misli i oni svoje najbolje upisuju glasno i bezglasno u moje srce, dlanove, kosti, a ne u gugl krugove i brojeve lažnih pripadanja.
Oni su tu bez pitanja, a sa puno odgovora, oni su anđeli koje mi je nebo poslalo, oni su anam čare.

Oblaci su se zarumenili od stida. ali ne i ti.
Ostani na nebu sa svojim krugovima, brojevi će ti dolaziti sa darovima za tvoj ego, po mrvice za svoj.

Moji su krugovi oko mene, u meni, mi nismo brojevi.
Moji krugovi se u svemiru ne dotiću sa tvojima, jer moje krugove čine mali, a Veliki ljudi, Največi, oni koji na usnama imaju čistu riječ, koji znaju obrisati suzu, poslati radost, šutjeti kada treba, urlati, smijati se,padati, dizati se, podizati druge, živjeti...
Oni su moje nebo, moj nebeski krug, moji oblaci koji se zbog njih neće zarumenjeti.
Sretna sam što sam dio njih, što su dio mene, što smo dio istog plavog neba.

- 09:49 - Komentari (22) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Opis bloga

  • četvrtak, 31.01.2013.
    Moj pinklec

    Pinklec je moj, sve u njemu je moje, a opet ništa nije moje.
    Dobila sam ga na dar.
    U njemu čuvam kapljice rose...... neke poklonjene, neke ukradene, neke koje su se same ušuljale u pinklec, neke koje sam sama sakupljala za vrijeme nekih jutarnjih šetnji.
    A svaka kap je svijet za sebe, priča za sebe, jedan tren, jedan život, doživljaj, osoba....i opet sve to zajedno u toj istoj kapi..... tuđoj... mojoj... svojoj....
    U pinklecu su i kamenčići. Oni čuvaju kapi, čuvaju priče i energije mjesta i ruku koje su ih sakupljale u nježno stavile u pinklec.Tu je kamenčić iz Zelenjaka, Jojoovi kamenčići iz Španjolske,Dodoov veliki kamen sa Biokova i kamene skulpture sa Paga, Đurin iz Međugorja, onaj iz Maksimira.....
    U pinklecu nosim i Brazdine fotke sa uhvaćenom ljepotom.
    Pinklec je moj, sve u njemu je moje, a opet ništa nije moje. On je na mom ramenu, ja sam u njemu ,zajedno sa anđelima koji se igraju u njemu, koji ga ponekad i nose.




od 5.5.2013. 12.00h

  • Flag Counter

Fotografije

  • BRAZDE ( Flickr )
    ZB ( Flickr )
    ( osim ako nije posebno napomenuto )


  • Uvjeri me
    u sve ono što sam nekada vjerovala,
    što sam nekada bila.
    Uvjeri me
    da je nebo i dalje plavo,
    da sunce ima sve boje smijeha i dječje igre,
    da se u kap rose može sakriti čitava šuma,
    da se pogledom mogu grliti daljine oku nevidljive,
    da se još nerođenu pjesmu može pjevati.
    Uvjeri me
    u sve ono što sam nekada vjerovala,
    što ti i danas u tišinama vjeruješ.